We Help The Bearing Technology Growing Since 2006

Chì ghjè a funzione di i cuscinetti ?

U rolu di cuscinettu hè di ghjucà un rolu di sustegnu, se i parti di trasmissione (cum'è: albero) direttamente cù u pirtusu, una resistenza di trasmissione, in segundu, dopu chì l'usura hè grande, i pezzi di trasmissione ùn sò micca faciuli di rimpiazzà, è u cuscinettu. dipende da u cuntattu rolling trà cumpunenti à sustene e parti di trasmissione.

Allora a resistenza di sliding hè chjuca, menu cunsumu d'energia, faciule da inizià è cusì.A funzione principale di u cuscinettu hè di sustene u corpu rotativu meccanicu, riduce u so coefficient di attritu in u prucessu di muvimentu, è assicurà a so precisione di rotazione.

Pò esse capitu chì hè utilizatu per riparà l'assi, perch'ellu pò esse solu a rotazione, è cuntrullà u so muvimentu assiale è radiale.Se l'arbre ùn hà micca cuscinetti, ùn hà micca travagliatu.

Perchè l'assi pò spustà in ogni direzzione, hè necessariu di rotà solu.I cuscinetti sò largamente utilizati in l'automobile: roti posteriori, trasmissioni, cumpunenti elettrici.

Elettricu: mutori generali, apparecchi di casa.Strumentazione, mutore di combustione interna, machini di custruzzione, materiale di ferrovia, machini di carica è scaricamentu, diverse machini industriali.Mandrini di macchine utensili, machini agriculi, mutori d'alta frequenza, turbine a vapore, centrifughe, roti frontali di picculi vitture, fusti di pignoni differenziali.

Pompa d'oliu, Roots blower, compressore d'aria, tutti i tipi di trasmissione, pompa di iniezione di carburante, machini di stampa, mutore, generatore, mutore di combustione interna, turbina a vapore, fuso di macchina utensili, riduttore, carica, scarico e manipolazione di macchinari, tutti i tipi di macchinari industriali , etc. Quasi finu à quandu hè rotating rotating sò usati à cuscinetti.

I travaglii di cuscinetti, micca solu l'attrito di rotulazione, ma ancu l'attrito sliding trà l'anellu, u corpu di rotulazione è u quadru di mantenimentu, in modu chì i pezzi di cuscinetti sò stati purtati.

Per aumentà l'usura di e parti di cuscinetti, mantene a stabilità di a precisione di u cuscinettu è allargà a vita di serviziu, l'acciaio di cuscinetti deve avè una bona resistenza à l'usura.Durezza durezza hè una di e qualità impurtanti di a qualità di cuscinetti, chì hà un impattu indirettu nantu à a forza di fatigue di u cuntattu, a resistenza à l'usura è u limitu elasticu.

A durezza di l'acciaio di cuscinetti in usu hè finu à HRC61 ~ 65, chì permette à u cuscinettu di ottene una forza di fatigue di cuntattu più altu è resistenza à l'usura.Per evità a corrosione è a ruggine di e parti di cuscinetti è di i prudutti finiti in u prucessu di trasfurmazioni, almacenamentu è usu, l'acciaio di cuscinetti deve avè una bona resistenza à a ruggine.

Cuscinetti parti in u corsu di cunsumu, à passà à traversu assai prucedure di trasfurmazioni friddu è caldu, in ordine à scuntrà i bisogni di una piccula quantità, alta efficienza è high quality, cuscinetti azzaru avissi a hannu un bonu prestazione di trasfurmazioni.

Per esempiu, u funziunamentu di furmà friddu è caldu, prestazioni di taglio, hardenability è cusì.In più di i requisiti di basi, sopra, cuscinetti azzaru deve dinù ghjunghje sin'à i bisogni di cumpusizioni chimica apprupriati, urganisazione mediu esternu, menu dopants non-metallichi, difetti aspettu esternu fit the specification, è a strata decarbonization apparizione ùn trapassa la cuncintrazzioni regula.


Tempu di post: Apr-20-2022